~Terima Kasih Datuk : The Disasterpiece~

http://font.ucoz.es/_nw/1/59044.jpg
cerita ini tiada kene mengena dengan Slipknot atapun selipar..
(Gmbar Hiasan Semata2.Terima kaseh)


ketika aku mengclick2 mouse aku di page www.facebook.com aku terserempak dengan artikel ini yang sangat menggegarkan jiwa dan sanubari ku..ketika aku sedang keadaan mngantok dan mamai2 laut.. air liur ku hampir menyembur ke skrin laptop member aku ni dek kerana dos lawaknye memang boleh menyebabkan anda keguguran rambut dan gigi..kisah ini terbahagi kepada 4 episod semuanya.. anda sudah bersedia untuk memecahkan usus2 dan pankreas anda? hahaha..

Episode 1 : Kerabau (hahaha)


Ulasan : karya yang menggamit kenangan anda bersama datuk anda yang tercinta.. berapa ramai kt sini penah diselamatkan atuk korg dari kerabau yg mengganass.. xramai kn.. hahaha..atuk aku xpnah kot selamatkn aku dari kerabau.. selamatkn aku dari hilang ader laa.. pasal lepas sekola jer aku suke merayau2 keliling taman tu.. (aku sekolah dulu kt Sekolah Kebangsaan Lembah Keramat).. puas la atuk aku ronda taman tuhh nk carik aku.. rupe2 nye aku syok dok layan ABC kt kedai bwh pokok ni.. hahaha.. seb bek atuk aku sporting..hee

Episode 2 : Sungai


Ulasan: ni kompem ramai yg penah alami kn.. nk mandi sungai atok x bagi.. last2 curik2 pegi mandi.. tp setakat ni xde la lemas.. hehe..takot gk karya die ni sbb ada puting beliung woo dalam sungai.. muahahhaha.. mampuihhh kalo btol2 ade kan.. kehkehkeh..tapi setakat aku gi mandi sungai secara haram ni xde lagi kene marah.. sebab diorg xtau.. jahat sgguh aku ni..haha..

Episode 3 : Bunga Api


Ulasan : berapa ramai kt sini yang xpernah main bunga api? silalah menyesali perbuatan anda itu kerana bunga api sangat seronok.. keseronokkan nye jauh lebih hebat dari keseronokkan melihat Malaysia mengalahkan Laos arituh.. kihkihkih.. kali ni budak ini semakin menjadi2.. istilah pantat dan kencing digunakan secara bersahaja tapi penuh dengan kesusasteraan melayu kuno.. haha.. "semakin teruk" tu saja ucapan yang dapat dikeluarkan oleh guru malang itu.. heee

Episode 4 : Ular


Ulasan : klasik.. makhluk yang paling digeruni oleh semua lapisan kuih lapis.. erkk sume lapisan masyarakat.. haha..time umah lama kt langat dulu lg best.. ular wane itam msuk bilik tdo mak aku.. pggil org kmpung bunuh ular tuu.. last2 skali da mati flush kn kt dlm jamban.. sejak aritu.. asal nak berak jer... mesti tgk lubang tuh kot2 ade lagi ular tuhh.. serammmm wooooo...






p/s : korang rase time skola dulu karangan korg cane?
power ke lebih kurang tahap adik ni..
(power gk woo adik ni.. feymes)
diharapkan cikgu yg mengajar tu x giveup la kn..
mendidik tu tugas mulia..
salute to all teachers all around the world..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

5 comments:

pujah said...

weh...slumber gile buat karangan pastu bubuh atuk pukul pantat saya..gile ape budak kecik ni??

heatzik said...

Wakakakaka....

teringat mase tahun 1 dan tahun 2 dulu...tapi takde lah sampai mencarut....

ChesterChaz said...

pujah: haha.. tu laa pasal.. mau semput cikgu die dok menanda kertas tuh.. hahaa..

heatzik: ni pon xkompem darjah bape.. ntah2 form 6. lagi haru.. hahaha

Dak Wan said...

Mau gila klu teman jadi cikgu camni. Hehehe

ChesterChaz said...

haha.. ni pon da hampir mereng kot cikgu nih.. hahaha

Post a Comment