~The MaTeRiaLisTic LiSt of YeaR 2009~

2009..
harap2 time ni duit aku melimpah ruah laa..
byk bende yg terlintas dlm pikiran aku nih..
ni adalah antara bende2 yg aku nak pada thun 2009 nih..
list ni leh gk korang gune kalo2 nk bg adiah bday nnt...
aku terima je seadanye..
eheheh..



Playstation 3.. ni mmg dh jadi idaman aku dh ni..
PS1 ngn PS2 dh ade..
xlengkap rasenye tanpa PS3 nih.. hehexdapat PS3 dpt PSP pon kire ok la kn..
tgk stylo je bende nih..
leh main dimana sajooo.. hehe

Nokia 5800 xpress music..
atau name lainnye Nokia Tube..
style kn hp nih..
touch screen.. heheCybershot T300..
member aku dh ade cam ni..
tu yg aku minat gile tuh..
gmb sharp.. mmg perrghhhhh la... hehe

Dell XPS..
laptop yang leh dikatakan tiptop..
function pn ok..
yang penting leh main game..
hahaha..

xcesory kete lak..
lawa kan rim nih..
ingat nk tukar rim kelisa aku laa..
ni cume contoh jer..
tp kalo dpt ni ok gk kn..
kalo xdpt, rim beskal pon jadik lee..
isk isk..Audio system ntuk kete aku..
Pioneer nye USB player..
best kn..
aku skang pakai FM modulator..
nak jugakkk iniii...

Ini je la list2 yang dapat aku pikirkn skang..
mcm sikit je brg yg aku nk..
xpe2 nnt aku tambah lagi.. haha..
korang kalo nk surprisekn aku ni dh ade list dh ni..
xyah korang pening2 nk cari adiah ape.. haha..

Eh ade lagi satu la..
ni kalo ade duit lebih2 skit la..
aku nk beli bende nih..






Honda Civic Typr R..
kete idaman aku..
*sigh*



p/s: ni aku berangan je nih..
rasenye xde satu pon aku dpt beli ni..
hahaha..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

8 comments:

Dakjaat™ said...

ni la gadget2 yang diminati oleh remaja masa kini .. tak sah tanpa benda ni ... hehehehee! =) best2..

Nem0 o0h Nem0 said...

t300 yg sgt la bebst.. ko rembat la tu dulu..=p

chotz said...

walopun aku mngidam nk sambar DSLR, cybershot t300 tu cun ar!!! bape MP ah?? 10MP ke??

Dakjaat™ said...

camera is the most important thing to teenagers nowadays.. hehehehe!

ChesterChaz said...

dakjaat: yaa ini la die gadget2 muda mudi zaman nih... kalo x membazir x sah.. hahaha..

nemo: aah.. best kn t300.. bleh jer nk sambar.. tp duit ni dh org lain sambar dulu.. hahhaa..

chot: wahh.. nk angkat DSLR yek ko..maleh la aku nk pakai yg gedabak2 tuh.. simple cmni pon dh kire ok arr.. yup 10.1 MP kalo xsilap.. hehe

yOnnA said...

dari beli cybershot,
baik beli slr terus :D
waa bestt!

ak_0143 said...

aku skunk tgh memikir ak beli kamera digital je
hanset tggu jahanam baru tukar
sama mcm laptop

len2 aku malas berangan.. aku ni akan rasa bengang kalo benda tuh aku tak leh capai
thus
tak mo berangan lebeh2!
haha

shafinas rinoa said...

Hehehe intan dah ada psp~! n sangat best...cepatla beli...boleh la main sama2...=P
p/s: intan nak camera gak~!!!hahaha

Post a Comment