~iTs BeeN a wHiLe~


Lame gak aku x mengklik button "new post" tuh..
mmg byk aku nk apdet..
tapi xtau arr..
xde mase nak mengarang ayat2 bombastik..huu
nanti2 la yer..

Just to inform u guys..
yang aku akan gi majlis konvo aku pada 24 january ni..
mmg excited nih..
takot pon ade gk skit2.. haha
kepada korang2 yg nk bg bunge ke, coklat ke, ape ke,
silakan la yer dtg ke majlis konvo aku..
aku terima je ngn hati yang terbuka..
haha..

sesape yang ade kelapangan tu..
sudi2 lah tgk aku convo secare live ni..
--->klik je sini<---



p/s: aku btolak ke kuantan kol 4 pg..
ade rehearsal kol 830..
aku x tdo lagi ni.. so sgt2 ngntok..
huuuu..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

8 comments:

goasop said...

selamat berkonvo. ehe

Monkey D Luffy said...

hepi konvooooooooo

Muhammad Azli Shukri said...

tahniah la..selamat maju jaya..

Jazlin Ernida said...

kamal, happy graduating! :) buat muka handsome handsome tau. haha.

shafinas rinoa said...

congratulations kamal! sorry i couldn't make it...huhu nnti intan blanja makan k...duit gaji dah dapat...duit jpa pun ada :P

yOnnA said...

congrats on your graduation day,bro!!

ChesterChaz said...

SEMUA: terima kasehh yerr... terharu dgn ucapan2 korang tuh.. uhuhu.. nk menitiskn airmara je ni.. huuuu..

ak_0143 said...

sowi la beb
bunga yang ku tempah tidak sampai
tiada rezeki bagimu!
haha

Post a Comment