~The eVe~

aku balik kerje awal arini..
esok krismas so diorg bg balik awal..
patutnye leh balik kol 3..
aku tunjuk2 rajen sket, so blik la kol 4..
still awal kn..
jalan pon x brape nk jem sgt..

Lebih kurang waktu ni la aku blik
(aku bkn keje sini tau.. hehe)

so ni aku tepikir..
ape nk wt ek mlm nih..
bosan gk melepak umah jer..
tangkap santa klos best gk nih..
mlm ni mst byk adiah die bwk..
aku nk amik ps3 jer dh la..
ngan laptop satu..
psp pon orait gk..
siap la ko santa.. aku nk tgkp ko mlm ni.. hehe

korang watpe jer malam nih..
dok umah tgk tv jer ke.. huuu..
jom ikot aku tgkap santa jom..

Mari tangkap santa klos


p/s: kepada sesapa yg mnyambut perayaan ini..
selamat mnyambut krismas..
dan selamat berholiday..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

5 comments:

ak_0143 said...

eh cmna nak tangkap.. santa kan gumuks...
kang melayang aku masa mau tangkap dia..
ko boleh la... lawan sepadan ngn santa!
ops!
hahaha

slamat holiday budak-konon-rajin-keje
ahad aku mau pulang ke ump...
haha

goasop said...

i do celebrate d day.. my bday. huks. *expose tu. ehe. =P

chaz jadik santa claus for me yaa? anta hadiah byk2~ le? =P

Monkey D Luffy said...

santa banyak kat pusat beli belah.. g ler tangkap

Jazlin Ernida said...

ko tolong aku tangkapkan sekali ipod pun jadilah k. aku nak tidur dah ni. tolong k. hahak.

emiey said...

em, baby rs b seswai jd santa claus..juz add up some white hair n beard..hehe

Post a Comment