~Hotfm Snek Hangat-Mister Potato~


Korang suke makan Mister Potato x? penah x korang makan mister potato pastu teringin nk ada perisa2 yang lain? ni ade contest kt hotfm yang korang kene namekn perisa2 baru yang unik yg korang rase..adiah RM 3000 beb.. tapi sampai 1disember je kot.. cepat2 perah otak korang tu..

aku tgk kt sini dh macam2 dh orang bg perisa yang bukan2.. perisa tongkat ali dan kacip fatimah pon ade.. hahaha.. xtau arr aku cane rase kopok tu kang..perisa sambal belacan pon ade korang tau x.. adehlaaa.. sakit perut aku.. macam2 idea kalo yg kua kalo nk menang RM3000 punye pasal..

aku masuk gk contest ni.. letak perisa nasi lemak.. tapi tengok pada orang lain nye perisa tu, x kemane rasenye perisa nasi lemak aku nih.. haha










Nasi lemak -------->>>>Mister Potato

kalo korang.. korang nk perisa ape kt Mister Potato tuh.. makin gile and unik idea korang tu makin tinggi la peluang korang nk menang tuh.. hehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

7 comments:

goasop said...

perisa nasik lemak? rasa apa ea? sambal bilis tu? em.. best gak ade bilis2 cm rempeyek tu. *ngidam.

ak_0143 said...

erk?
nasilemak?

aku nak perisa onde2 la kalo cmtuh
tak pon murtabak...
haha

Diana said...

nasi lemak lg sedap>.<
rahsia makanan tradisi turun temurun
ok wut xD
btw ty sbb sudi drop at my bloggies
tyvm

ChesterChaz said...

goasop: wahwah.. siap ade ikan bilis crunchy2 lg ek.. ok gk tuh kan..kriuukk kriuukk bilis nya.. hehe

kamal:emm.. dodap gk perisa murtabak tu kn.. murtabak bawang lebih sathuuuu... hehe

diana: haah.. ok pe kn perisa nasi lemak.. kalo mnang nnt i blanje nasi lemak.. huahuahua

thanks gak melawat blog nih.. hee

yOnnA said...

perisa nasik lemak?
apakah?
rasa sambal die ke?
hahahah

eh ko ni mmg pendengar seria hotfm yea :p

Jazlin Ernida said...

perisa roti john la hahaha.

ChesterChaz said...

yonna: bkn sambal jer.. its a blend flavor of nasik,sambal,ikan bilis,kacang,timun n telur.. pndai2 la siorg nk wt cmne nnt... ahahaha

aah.. hotfm rockssss..

alin: roti john best gk kn.. ni roti john dging ke ayam nih.. mayonisss lebihh ek bang.. hahha

Post a Comment