~CuRRenTLy~

korang pernah tak bangun dari tido dan tetiba rase macam blank.
rase macam takde sebab untuk ko hidup dalam dunia ni.
pernah tak korang fikir camtu?
aku tak pernah, kalo korang pernah, silalah jumpa pakar psikiatri yang berdekatan.
hehe.

tapi bagi aku, aku masih tak jumpa lagi hala tuju aku ni.
ape sebenarnye yang aku nak dalam hidup ni.
kebahagiaan. tu memang la.tipical answer.
what i mean is.
ape yang aku nk jadi nnt
jawapan macam nak jadi orang yg berguna pn tipical answer.

korang rasa kn.ada tak kerja yang dok umah,makan,tengok tv,main tenet tp tiap2 bulan gaji RM 2000.
ada x ek.
kalo ada bahagia nya hidop.

korang macam mana bleh jumpa dengan apa yang korang btol2 minat.
korang dah jumpa ke? ke macam aku.xjumpa lagi.
dunia luar tu memang kejam.
kalo mental ko x kuat, bleh sakit mental nanti tau.
sikit lagi aku nak sakit mental ni.haha.

patut ke aku masuk OIAM,Raja Lawak,AF?
ke Akedemi Al-Quran,Akedemi Nasyid?
dalam usaha mencari hala tuju aku.
bukan kearah tu kot hidop aku.

xpela.mungkin nanti aku akan berjumpa dengan apa yang aku minati.
x hari ni esok. xesok lusa.xlusa bila2 aje pon boleh.

Ibarat lagu Hujan-Dugaanya:

Bapanya mahukannya jadi seorang askar, Bukan cita-citanya, Bukan impiannya.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

7 comments:

yOnnA said...

hhahaha..
kalau ade gaji 2 riban tp keje ngadap internet,aku pon nk buat!! :p
ngee

aku pun tatau nk buat ape ni.5 bulan da dok umah.
tp kene keje la kan.
takkan mengangkang kat umah pulak :p

jd marilah bekerja :D

ChesterChaz said...

yonna: thx yonna melawat ke rumah yang x sebrapa nih.. hee

tu arr pasal.. kalo ade la keje camtu syok kn.. hee

uish jgn dok mngangkang je.. xelok tu.. msok angin nnt :P

ak_0143 said...

aduhai la...
ko kamal... masuk la oiam...
sore ko sedap giler!!!

*tuh komen utk diri aku ok!*

haha

gud luck mencari!

shafinas rinoa said...

kamal...ape kata buat solat hajat...insyaAllah..Allah dapat bg petunjuk kat kamal...hehehe

p/s:amboi seronok la dpt 2 ribu kalo duduk umah n main tenet...bole praktis lawan pool dgn kamal lg...muahaha~!

ChesterChaz said...

kamal: hahaha.. ko kalo nk puji aku jgn arr malu2.. aku terima je pujian ko tuh dgn hati terbuka.. hehe

intan: Insyaallah ade nye nnt kn.. intan pon doakn laa skali yek.. amin...

Nem0 o0h Nem0 said...

bestnyerr la kalo lh dpt duit cmtu tp duk umh jek..sorggaa!!

ko try apply keje kt tmpt aku..
gj da naik ni..=0

farisha said...

mal... ada keje yang makan dok umah, makan , tapi masuk duit... ko nak aku bgtau ke keje apa? hahahaha :P opsss

Post a Comment