~ WiKeN 11/4/09 ~

Taman Pertanian Bkt Cahaya Seri Alam,
Shah Alam


dah lama dah x pegi tmpat nih..
last pegi masa tadika kot..
xsilap aku dulu namanye bukit cerakah..
best gk arr tmpt nih..
rumah 4 musim tu laa tarikan utama nye..
tp mcm2 lg ade kt sini..
taman herba, taman haiwan, taman padi, taman cendawan....
banyak lagi arrr..

xramai yang tau tmpt nih..
tp senang je nk pg..
ikut signboard ajer..

kitorg sampai sane kol 3 kot..
lewat gerak sbb bgn lewat.. hahaha..
so smpai tuh beli tiket..
dewasa RM 3.00.. kanak2 xtau la plak..
kt sini ade khidmat sewa beskal gk.. hrga ikut jam..
khidmat bas pn ade.. free jer..
kitorg naik bas gi taman 4 musim tuh..
taman ni ikut musim yg sbnar kt oversea nuh..
skang ni musim spring..
sojukkkkk..

kuar tmn 4 musim ni ingt nk bjalan lg..
baru je 2 3 puluh lgkah, ujan turunnn...
aper lagi cha alip bot laaa..
lebat gk laa ujan nye..
oleh kerana ujan kitorg x pg laa taman2 yg lain..
rugi kan.. dh laa camera abih bateri.. chaiissss...






Dalam Taman 4 Musim (Spring)



AIM 16 Roadshow,
Plaza Alam Sentral, Shah Alam


dah hujannn.. xleh arr nk jalan2 kt taman tuh..
so kitorg pon gerak arr gi Plaza Alam Sentral..
nk tgk artis la ni..
hahhaa..
smpai dlm kol 4 lbh camtu laa kot..

ramai gk artis yg ade..
Fara Fauzana, Alya, Shila, Reshmonu..
artis2 yang lain xyah la ckp..
aku pn xknal diorg.. ahahhaa..

time kitorg tgk ni kn..
ader sorg brader tuhh.. gile nye fanatik..
nnuuunnn depan skali die duduk..
duduk atas lantai bersama2 dgn kanak2 kt situ..
die je laa yg mcm bpak budak dh..
mmg fanatik gler arr brader nih.. takot aku..
xsempat lak nk snap gmb die..
camera pon nyawe2 ikan..
hhaaaiihhhh...

Gambar paparazi ni wehh.. hehe

btol bak dikata.. drumstik fara mmg besa.. haha


masa ni Reshmonu nk bgambar ngn aku.. haaiihh..



p/s: susa jd artis nih..
asyik nk bgambar jer..
nk jd artis ke xnk ni ek...
hahahha..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

~PaNTaS & GaRang 4~


ni laa tajuk yang di direct translate dr title nyer..
Fast & Furious 4..
lawak x ingatt.. hahhaa..

aku pg tgk citer ni sabtu lepas..
tgk ngan lyz & radzi dan awekku..
lyz dtg dr JB ari jumaat arituh..
so beli tiket kol 120 tayangannye..
puseng2 piramid dulu..
makcik ni nk soping2 skit..
biaser arr JB x best kot nk soping..
whahahaaa..

anyway citer FF4 ni kire ok laaa..
sbb pelakon dr FF1 digabungkan semula..
tp yang kecewa skit ialah..
xbyk sgt street race nyer..
sbb citer kali ni byk berkisarkan tntang dendam..
pada aku laa agak bosan skit laa..
xmcm yg nmbo 1 dan 2 pny..
byk kete.. byk race.. byk modification..
tp xper..
above all that citer ni best laa jugak kalo ditgk..

tp xtgk kt movie pon ok kot..
beli jer laa DVD kat kedai2 yg berhampiran..
atau apek2 yang dtg kot korg time korg tgh lepak2 mapley..
hahaha...







p/s: Jordana Brewster ni cun gk kan..
ehehehe..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

~PTPTipuuuuu...~

adehlaaa...
dah dpt surat warning ke dua dh dr PTPTpu nih..
bangang btol laa..
aku dh x keje ni cane nk bayar blik..

korang ader pinjam x?
dah bayar ke blom..
nk kene bayar gk ke ni ek..
ape jd kalo x bayar?

wahhhhhhhh..
buntu pikirannnn..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

~Nyanyi La PuLokk.. Kawaiii.. Hehe~

xkire la korang ckp aper..
yang penting....
sore die comeyyy...
lagu mcm avril..
enjoooyyyyyyyy...



Aku Tak Percaya Cinta
-Liyana Jasmay-

Hey hey hey hey
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya C I N T A

Namaku tak perlu disebutkan
dari suara pasti kau kenalku
rupaku tak payah dibayangkan
memang kau tak rugi bertemuku

Ku selalu lihat dari jauh
kutahu kaupun rasa sesuatu
bila kau perlu diriku tiada
biar menjadi misteri hidupmu

Aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya

Aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna

Hey hey hey hey

Memang benar kau jadi rebutan
ramai gadis yang terpikat denganmu
tapi aku beza dari semua
bukan aku menjual mahal

Kerana ku cukup semua
hanya tiada hmmm teman lelaki
sekadar sekadar cuci mata
melihat lelaki seperti kamu

Aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya

Aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna

Hey hey hey hey
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya C I N T A

Baru semalam aku bermimpi bertemu kamu
Peliknya rasa lantas kutersedar
Aku tak percaya


Aku Tak Percaya Cinta - Liyana Jasmay


p/s: hahahahaha..
tu je p/s nyer.. hehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

~HuTan LiPuR SeKayU~

"Sekayu comey, zamang-berzamang,
Na.. Na.. Na.. Na..Na..
Ganu Kite"

lagu Blues Ganu Kite dari Iklim..
selame ni aku dgr je sekayu tuh..
akhirnye dapat gk pegi..
seb bek laa ade member btunang kt ganu..
leh merayau2.. haha..

sampai sekayu kol 12 kot..
xingat laa.. haha..
betolak dari kuantan.. ingt nk direct dr KL ke ganu..
tp ade member ajak stay umah die dulu kt kuantan..
so stay je la..
hehe..
spanjang pjalanan cuace x mnentu..
kjap panas.. kjap hujan..
sbb nk mandi pny pasal sume dlm kete tu jd bomoh tolak ujan..
hahhaa..
tp sampai sekayu ujan rintik2 gak..
so redah kan ajerrrr..

time nk cari port tu..
ade lak geng2 yg wt BBQ kat situh..
rase nk jadi geng diorg jer kjap.. hahha..
tp lantak laa.. yg penting kitorg nk brendam..
bddbbuuusshhhhhhh! ! !

di papan tanda perasmian hutan lipur sekayu

di hadapan pintu gerbang

pemandangan ayor terjon.. hee

berani ke korang?? haha..

sblom terjun tiruukkkk.. yahoooo..



p/s: peristiwa ni agak lame gk laa..
dah 2 mggu kot.. haha..
kemalasan melanda diri la..
hehe..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

~I've been Tagged.. haiiihhh~

aper arr alin tagged aku..
yer arr yer arr aku wat laa...

Rules:
  1. The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below.
  2. Then, you must choose a picture in the first page of result and post it as your answer.
  3. After that tag 12 people.
1. The age of my next birthday = 24

(its 1 June 2009 to be exact.. haha)

2. The place I would like to travel to = New York

(tatau asal aku nk gi sini.. hehe)

3. The favorite place = Mamak Stall

(favorite wehh.. tiap mggu mst gi nye la.. hehe)

4. The favorite food = Anything Halal


5. The nickname I had = Chester

(hahaha.. lebey kurg kn aku ngn die.. hehe)

6. The favorite colour = Black and Red

(lawa kn kete nih.. wat kt kelisa tgk cane.. hehe)

7. The city I live in (For now) = Kajang, Selangor

(dagingnya lembut.. x bleh blah.. haha)

8. The city I was born in = Kluang, Johor

(best wooo mkn sinihh..)

9. College major = Chemical Engineering (Pure)

(ape ntah kene mengena nyer.. xpaham.. haha)

10. Bad habit = Cepat Bosan

(xtau kaitan gk.. tp kucen tu comeyy.. hehe)

11. Hobby = Hangout with Friends

(hahaha..)

12. Wishlist = Honda Civic Type R

(sape nk belikan.. angkat tangan..)

abis pon akhirnyer.. letih gk wt ni.. hehe

skang nk tag:

sha

intan

chot

kamal jr

ned

scwarz ziffer :P

sesape jer yg rajen.. hahaha


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

~Kame Hame Haaakk Tuuiihhh~

KECEWAAA..
tu laa yang dapat diluahkan oleh kami2 yang pegi nengok DragonBall:Revolution..
walaupun dh di beri amaran oleh member yg citer ni hampehh..
kitorg gi gk tgk (aku pakse mereka.. haha)
tapi ape yg dpt hanyalah kutukan jer..
WTF!

jalan citer nye mmg sgt2 buhsan..
and TOTALLY lari dari komik nyer..
TOTALLY okayy..
banyak fakta dlm komik yg diubah..
(fakta ke? hahaha)

1. Goku time dok ngn atuknye kecik lagi dan masih ade ekor.
2. Goku gi hi school? apejadah nyerr..
3. Cikgu Muten x dok kt pulau... dok kt bandar..
4. Goku jadi gorila time gerhana, patutnya time bulan ngambang..
5. Dewa Naga leh idupkn orang.. seingat aku permintaan ni di luar kuasa dewa naga..
6. Konpius watak piccolo yang mane satu..
7. Goku seorang yg gila seks.. hahaha..
8. Mane awan gulinggggg....


idop Dragon Ball the Anime/Manga

maleh la aku nk point out bnd2 lg..
korang tgk laa sndiri..
overall rating 3/10..
kijam x aku... hahhaa..




p/s: kepada korang2 yang follow komik ni time kecik2 dulu..
aku rekemen kn toksah laa tgk..
wt kering airliur jer ngutuk nnt..
hahhaa..
yg xtau pape pasal dragonball ni (ade ke org gini?)
bolehla kot nk tgk..
huwaaaaaa......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments