~DISEMBER : Bulan Berumah Tangga~
maka dengan ini aku mengumumkan bahawa koleksi kad2 kawen member2 aku dah pon mencapai bilangan 10..banyak tuu.. melebihi daripada kad-kad raya dan kad-kad besday yang aku terima.. blom masuk lagi business2 card, kad pengenalan dan juga kredit card.. hah.. kan belambak2 kad yg aku ader.. pening wehh..kadir sunggoh..
contoh sahaja yer.. beliau ni bkn laa kawan mahupun lawan saya.sekian
(hantaran kahwin.com)
bila ramai kawan2 yg dah dan bakal kahwin hatiku dirundung dengan persaan yang jeles..teringin jugak untuk berbadan dua (ehh ingin untuk hidup berdua)..seperti lagu2 ini...
"berdua denganmu, pasti lebih baikkk...." [acar buah septriasa]
"Cause, baby, two is better than one" [taylor 'suzuki' swift dan boys like boys(girls)]
"Are you as good as I remember baby, get it on, get it on
'Cause tonight is the night when two become one" [ kata gadis2 rempah ratus]
two hearts.. become 1 tangkai..shhwweetttt...
(desicomments.com)
adehlaa.. teringin btol nak kawen.. tp tula die.. keje pon x tetap lagi, so duit pon xbrape nak ada la kn.. kalo kawen stakat pakai 2 3 Ringgit Malaysia, memang dari zaman hingusan lagi aku da kawen daa..byk tggngjawab yg harus dipikul bila da kawen nnt kan.. makan minum,tmpt tinggal, pakaian,kasih sayang, anak, kereta, set home theater, peti ais, mesin basuh, LCD tv, haihhhh.. macam laa nk kire kn..so target aku..selagi xde umah sndiri aku xkan kawen.. hopefully sebulan je da leh beli lar.. cpat sket na kawen haha.. (aper ko pikir nk beli umah tu mcm beli nasi goreng USA? semudah tu)
dapat umah camni pon da besar rahmat dah..
syukkuurrrr alhamdulillah..
bendera negeri lawatan kami esok..
"kawe nok tubik kelate esok deh"
"kawe nok tubik kelate esok deh"
p/s: everyone have a partner out there somewhere..
just need a right time to find them..
not everything happen as we plan..
things happen..
have faith and dont lose hope..
love is feeling that everybody deserve to have..
really hope that everything is ok..
just need a right time to find them..
not everything happen as we plan..
things happen..
have faith and dont lose hope..
love is feeling that everybody deserve to have..
really hope that everything is ok..





.jpg)