Showing posts with label games. Show all posts
Showing posts with label games. Show all posts

~Football Manager 2010~


this is the game that everyone is waiting for..
Football Manager 2010
masa FM 2009 aku xmain..
(yelaa kan laptop x support.. chiskek sungguh..huu)

so try nk main blik FM2010 nih..
start main game ni since FM2006 kot
(4thn da aku main..kalo dikire2 mngkin masa main game ni leh siapkan satu reban ayam kot.. haha)

Whats New in FM2010:
1. diorg dh upgrade from 1st 3D version of FM (FM2009) with more animation.
(animation? aku tbyangkan 3d animation cm shrek, toy story dok men bola.. lawokk.. hee)
2. Ability to 'shout' from the touchline
(kalo disertakan ngan makian2 tahap azwan ali amboi3 ni lg syiookk.. haha)
3. Editor yg dah di upgrade.. bleh create your own league..
(hmm... wat liga kampong cuk badak.. hahaha)
4. boleh main smp ke tahap pling bawah, Non-League system



game ni still dalam development lagi.
so byk feature2 yang di rahsiakn..
(chehh.. nk resie2 lak.. ingt org nk tau sgt ke.. *nak nak nak*)
mari laa sesame tggu kehadiran game ni yer kawan2..

source info : wikipedia, FM2010 blog



p/s: warning! !
game ni hanya ntuk mereka yg suka berpikir..
tidak digalakkan untutk mereka yg simple minded..
:P

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

~KeCeWa SanGaT~

aku install satu game ni..
dah berhempas pulas godeh2, berjaya pon aku install..
yahoooo...

aku trus dabel klik ke icon game tu ntuk main..
tetiba ade error plakk..
nampaknya graphic laptop ni x dpt support..
aku sangat tensen..
sampai sekaranggg rase tensen nye..
dah laa aku nk sangat men game nih..
cmner nk wat nih..
xkan nk beli laptop baru lagi kot..
ke nk beli desktop..
duit pon xder nih..
laptop pon x abes bayar lagi nih..

argghhhh... tensennnn

Football Manager 2009

ni la dia game yang aku nk sgt men tuh..
dari tahun 2005 aku main game ni...
2005,2006,2007,2008
thun 2009 pny aku xdpt main..
bayangkan laa..
tahun aku x complete tanpa ni..
huwaarghhhhhhhhh....



p/s: aku tau ramai yang xminat or xtau pon game ni kn..
sesape yg minat dan tau tu..
korang mst paham kn..
huu..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments