~ When Your Friend Get Married ~

bersempena dengan cuti sekolah bulan 6 ni yang juga dikenali sebagai bulan kenduri kawen ni aku saje je la nk tulis entry emo pasal kawan2 aku yang lepas sorang-sorang kawen.. tiap2 bulan ader je yang nk kawen..

korang muda lagi laa apasal nk kawen skang.. rilek2 la dulu.. enjoy dulu kehidupan muda mudi nih.. tengok aku rilek jerr.. lepakk laa dulu kann.. hahaha.. (sila baca dengan nada yang iri hati lagi cemburu yang teramat sangat..hahaha) mane korang korek duit nk kawen ni haa.. jual dadah ker.. xbek woo bg anak bini makan duit jual dadahh.. ish ish.. (pergghh da la jeles wat fitnah lagik.. muahahha) lagi satu.. korang da ade bini (or laki) tggungjawab jadi lagi besor wooo...salah wat sikit kene soal kt akhirat tauu..korang x takott ker hah? dah cukup ilmu di dada? tau x susa nk guide partner kite tauuu.. hahh haahhhh.. tau takottt (adeh laaa.. desperate sungguh alasan2 aku nih.. hahaha)

okeh2 udah2 le tuu kondem.. nampak sangat kejelesan aku kt korang2 yang da kawen ni.. kalo aku jadik korang pon mmg x teragak nak kawen nye.. sonokk woo kawen ni.. balik2 keje je ade org da tgu kt umahhh.. x ker syok namanye tuhh.. syok2 yang lain tuh xyah laa aku cakap sbb sume pon dah sedia maklum kan.. ahahaha..

best biler tgk member yang kite tau diorg nye percintaan dari mula smp la ke jinjang pelamin.. sooo shweetttt.. ingat snang ker nak maintain dari kapel sampai akhirnye kawen? bape ramai member2 aku yang da terkandas di pertengahan (kawan je ke? hahaha) tp tu laaa.. sume nye jodoh kan.. kalo dah ditakdirkan jodoh kita si A memang si A laa jodohnye.. xde nye si B akan leh kacau walau camne pon beliau mencuba.. so terima la saje ketentuan Ilahi.. cheewaahhh.. bleh jadi pengacara imam muda la aku.. (nak jd peserta sah2 la kene rijek.. haha)

oklaa.. jom tgk antara kawan2 aku yang da kawenn.. hakhak..


Own & Affa


Yein & Ee


Sheena & err.. husband die


Deen & Sakinah


Emme & hmmm.. laki die


Kusha & husband


Faradilla & husband..


Parker & Rubi


Azid & Natrah


Hanna & husband

dahh laa.. tu jer yang aku dapat carik gmbar.. penat laa nk selongkar2.. hahaha.. okeh tu yang da selamat da.. yang tunggu giliran ni punye ramaiiii.. ni antara list2 nyer..


Wanedros & Faizah


Aniey & Pak ya


Kay & err.. xingt name. haha


Fara & Latif


Diana Lupe & Yusri


Ekin & Basri


Diex & Vikardo (xder gmb korang laaa..)

penat laaa hakuuuuu.... congratsss laa kepada anda yang selamat disatukan.. kepada yang coming soon.. selamat berbahagia jugaaa.. heee

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

4 comments:

Pwincess Farina said...

awwwww ade gmbr lupey and ekin...huhuuuu~
bile nak jumpe rhett butler i ni...adehhh

azahlicious said...

My dear pwincess farina,would u marry me?
---(@ <3 <3 <3

MOHD RADZI said...

aku tertarik ngn statement nih..hehu...
"ingat snang ker nak maintain dari kapel sampai akhirnye kawen? bape ramai member2 aku yang da terkandas di pertengahan (kawan je ke? hahaha) tp tu laaa.. sume nye jodoh kan.."

hazwah amin said...

oi2! tu gambar masa bertunang la! hihihi... nape x dtg bulan lepas? :p

Post a Comment