~PTPTipuuuuu...~

adehlaaa...
dah dpt surat warning ke dua dh dr PTPTpu nih..
bangang btol laa..
aku dh x keje ni cane nk bayar blik..

korang ader pinjam x?
dah bayar ke blom..
nk kene bayar gk ke ni ek..
ape jd kalo x bayar?

wahhhhhhhh..
buntu pikirannnn..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

6 comments:

shafinas rinoa said...

Intan masih dalam proses pembayaran...intan ikut jadual yg dia bg...huhuhu..kamal dah xkeje ek...napekah?kamal buat la surat utk minta penangguhan...

Jazlin Ernida said...

dia saje wat lawak april fool kat ko kot hehehe

chotz said...

aku pon dpt 2nd warning letter.. camno ni?? nak kene call or wat surat mintak delay bayor??

ChesterChaz said...

intan: emm yeke.. kamal xde duit arr nk bayar.. dh abih kontrak dh.. tgh dok carik keje nih.. huu..

alin: april fool laa sgt.. aku karate tgkuk die kang.. bladiful pny PTPTN.. haha

chot: oo ko dapat gk ke? camne ko leh dpt? aku ingt kn die detect dr KWSP.. surat mintak delay ko leh amik kat website die.. ade kt situh.. tp mcm2 die mintak.. ko tgk arr.. huuu

manpiki said...

ala..baru dua.aku dah dapat empat.buat pinjaman atas tahun 2000 x der la tindakan lagi.tapi dah lelame nanti ade kot.

buat sementara nie buat surat penangguhan dulu.aku yang dah keje nie pun x berkemampuan bayar lagi.

tapi hutang kene bayar jugak..kene blacklist nanti.har..har..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

minta tangguh sampai dpt cr keje dulu..xleh ke?

Post a Comment