Showing posts with label tv show. Show all posts
Showing posts with label tv show. Show all posts

~PoNTi aNaK ReMaJa~

aku baru pas tgk cite ni kat Estero Riya td..
best arrr..
lain arr dr drama2 melayu yang sepatern tu je..
anak2 rebut harta, mak tiri masuk campur,pakwe die rupenye abg die..
camtu la je cter melayu nyer cter..
haha
tp citer Ponti Anak Remaja ni mmg syok arr..
jalan citer mmg syok arr..
pelakon2 pn bawak watak ngan chantekkk..
Farish Aziz,Lisa Surihani dan yang penting.....
Liyana Jasmay..
alahaii... sweet nyer die dlm citer ni..

citer nye pasal budak kolej nk wt research..
diorg wt research pasal bunga harum mekar malam..
bunga ni dijage oleh pontianak..
elok je diorg petik trus kene keja ngn pontianak..
sbb pontianak ni remaja lg, die trbang2 langga pokok.
hahahha..
bdak ni pon paku le tengkuk die..
pastu jadi laa manusia..
sterusnya korang tgk laa kalo ade ulangan nye ek..
siyess best..

Liyana Jasmay sweettt..

ni arr ponti anak remaje nyer.. hehe

Barisan2 pelakon nyer.. hehe





p/s: banyakkn la lg citer camni ek..
kualiti gambar pn sgt tiptop arr..
udah2 la wt pasal rebut2 arta tu..
hahaha..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

~ViDeO oF tHe weeK (1) ~

halo..
lamer dah x tulis dlm nih..
sori yerr..
keadaan agak diluar kawalan skang nih..
hehe..
byk aktiviti aku sbnarnye 4 5 ari nih..
tp xsempat2 nk apdet dlm nih..
lgpun gmb2 sume kt member aku..
i really need a camera right now..
huuuu

anyway..
entry ni adalah inspired by alinsays..
dia wat pasal lagu minggu ini..
entry # 1 and entry # 2
bagi entry ni..
aku nk letak video2 yang aku rase menarik..
(kalo korg rase x menarik.. dulikk arr.. blog aku.. hehe)

untuk yg first nih..
aku letak video yang aku rase best sbb lame dh xtgk..
aku tau korang pon mst tau video nih..
ape2 pon..
enjoyyy..
Its Morphing Time..
hahha..






p/s:aku slalu nk jadik green/white ranger..
macho tu wehhh..
hehe..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

~uPin DaN iPiN~

"hai,saye upin, dan ni adik saye ipin..
haiii...
ini kisah kami berdua..
haaa btol btol btol.."

korang sume tau dialog kt atas tuh..
upin dan ipin yg cakap gitu..
korang tgk upin dan ipin x? comey kan diorg..
"haaa.. btol btol btol.."
ishhh.. sibuk arr die ni nyampok..
hee..

smalam aku gi beli tiket awek aku..
die nk balik kelate..
dah beli2 tiket tuh, nk gi cari tmpt mkn arr..
pusing2 area sksyn 13 tu tetibe nmpk restoran nih..
"Geng's Corner"

Ni la Restoran nyer..


macam kenal je watak 2 budak botak tuh.
"kamilahh dua budak botak tu bang..."
ish bebudak ni.. orang tua2 nk ckp ni..
gi main jejauh..

anyway, kitorg pon decide arr nk try mkn sini..
rupe2nye, studio animasi diorg btentangan je ngn restoran ni..
Les Copaque animation studio kalo x silap..
kt atas studio ni ader sekor katak besar gilooo..
(sori xdak gamba sbb bangunan studio diorg x bkak lampu)

"abang2.. ape yg best kt restoran tu?"
tau laa nk citer.. sibuk la korang ni.. ishhh..
hah.. kt sini ade msakan thai,western,malay..
harga pon ok laa.. xde la cekik darah..
hee..Kat dalam menu ni byk watak2 cite upin dan ipin..


dah belek2 menu tuh aku order nasi greng daging merah ngn sirap..
awek aku order kuetiau kungfu..haiyaaaaa..hee..
"abang2.. ayam goreng xde ke? kitorg suka ayam goreng.."
korang kalo suke.. gi laa suh kakak korg tu masak..
bebalik kepada cite td..
bleh tahan arr masakannye..
cukup segala rase..nyummyyy..

nasi goreng daging merah..
(favourite i tau ni.. hehe)


Kuetiau yg bahaya.. leh kungfu.. hehe

pada sesiape nk try, restoran ni kt sebelah tesco shah alam..
aku xtau la plak alamatnye..
lagipn restoran ni agak tesorok..
kt sini ade gak jual merchandise upin dan ipin..
baju diorg comeyy gilerr..
seb bek aku xde anak kecik..
kalo x, dh lame dh beli.. hehe..
(gamba bajunye x dpt diambil kerana org kdai tu dok usha2 je aku snap gmb..hee)upin mengingatkn anda tentang pntingnyrpsahbatan


antara mereka2 yg sesat smp ke sini.. hehe)




p/s: upin.. upin..
nnt kite conteng2 kt blog abg ni ek..
blagak la die ngn kite..
haaa.. btol.. btol.. btol..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

~EnD of VoLuMe 3~

aku baru lepas tgk heroes..
season 3 episode 13..
dh lame aku download cuma x sempat nk tgk je..
hehe..
walaupun aku ngantok n penat giler..
sikit pon aku x mnguap tgk citer nih..
heroes is the best..

Encik Sylar - Character favourite aku

episode 13 ni merupakan episode yang last dalam season 3 ni..
mcm biase kite ditinggalkn dgn 1001 persoalan..
dan ini membuatkn kite xsabar tgu season akan dtg..
dan aku lagi sekali akan penat menanti..
huu..
heroes is the best..

Cik Claire Bennet - Character Pompuan Favourite aku
(sape yg xsuke si comey ni.. hehe)

sekarang aku kembali seperti 2 bln lepas..
menanti bila la heroes ni nk kuar..
penantian satu penyiksaan..
adehlaa..

kamu2 semua minat heroes x?





p/s: mintak maaf kerana x sambung review pasal heroes season 3 tuh..
xde momentum laa nk menulis..
nnt bile aku rajin, aku wt blik yer..
hehe..
heroes is the best..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments