Showing posts with label konsert. Show all posts
Showing posts with label konsert. Show all posts

~Unemployed : Day 1 (AJL mode)~

hari ni bangun kol 10 pagi.. reply sms kawan2 semua.. layan sms smp kol 11.. pastu bukak tenet tgk facebook, blogger, email, nuffnang bla bla bla.. kol 1lbh mandi.. smyg.. mkn tgk tv jap.. skang smbung blik men tenet..

BOHSAAAANNNN GILERRR BAB 1 PUNYERRRR LAAAA...

aduii.. takkan nk idop camni je smp dapat keje nih.. ntah bile nk dapat keje nye pon xtau laa.. segala ceruk rantau aku da anta resume n application ntuk keje.. tp hampa.. uhukk uhukkk..

semalam gi AJL kt bkt jalil.. memang besh arr.. tp xtau arr.. xdak mud nk nulis pasal tuhh.. korang pon da tau kan sapa yg menang.. AIZAT,YUNA,FAIZAL TAHIR ngn BLACK.. mmg best laa weh.. tp aku da tgk raptai ari sabtu aritu.. so leh tau laa ape akan jadik seterusnya.. hehhe..

tgk la gmb2 ni haa..

AIZAT - pergi dan kau aku

lagu pergi.. memang meremang bulu roma weh tgk performance aizat..
mmg layak la menang.. you go bro..


oleh kerana aku gi raptai die.. so aku standby untuk amik gmb legend ni..
mokhtar dahari aka supermokh.. mmg tiada pengganti

konsep bebudak skola..
isnin diorg x skola ke ek? hihi


aku suka giler gmb nih..
(hebat kn aku amik gmb? hehe)


BLACK - aku rindu sayang kamal ehh silap kamu

psembahan black biasa2 aje.. tp vokal die memang dasatttt..

YUNA - dan sebenarnya

yuna best.. itu je dapat aku katakan.. hee

FAIZAL TAHIR - bencinta

tgk tu.. ader org tgantung2 tuu..

FT wpun sakit tetap berikan yg terbaik..
tabik kt lu la bro..

last skali ader shila kuar..
mantap woo shila.. pheewwiittt..


YANG DI TV..
NABIL,SHAHIRA,ANGAH

mereka2 ni sgt lawak dan bersahaja..
antara lawaknyer..
Siti Nurhaliza tak tahan, lu carik sapa.. akhil hayy,
adehh lawak laaa..













p/s: memang syok AJL smalam..
wlaupun time nk masuk tu mcm nk ke mekah..
ramai btol umat..
warghhhhhh..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

~Hyyptunes present : Rock The World 9~



LETS ROCKIN' BEBEH.. yaaa.. festival muzik terbesar di Malaysia kini kembali..woo yeahhh..kepada kaki2 gig dan konsert kt Malaysia ni sure da xsabar nk tggu ketibaan RTW9 ni kn..sama laa kita..hehe..kali ni poster die ada macam lai sikit laa.. xde laa rock sangat poster nyer..penuh dengan splashing splashing..its gonna get wet (psstt.. die suh pakai shorts ngan selipar jer.. menarik kn?hehehe).. yiieeehaaa..

first time aku pegi konsert RTW ni time2 sekolah dulu.. xsilap aku RTW 3 kot.. time tu wt kt car park mane ntah.. tp dkat dgn KLCC arr.. biase arr time skola..nakal sket (gi konsert kira nakal ke ek..ke kire nakal2 manje..haha) time tu mmg giler wehh.. dok kt situ dari pagi sampai ke malam..siap countdown new year lagik.. darahmuda la katakan time tuh.. rasa macam cool er kn(poser abih statement..haha) time tu memang follow gk la scene underground Malaysia nih.. up to date la kononnyer.. tp dah tua2 ni maleh da nk amik port.. nak2 ngan band2 indie yang blambak2 skang ni.. adehh..


mari batuuuuu (lets rockkkk)

line up band2 kali ni bleh dikatakan hebat2 jugak laa.. antara band2 otai yang ada Love Me Butch, Pop Shuvit, John's Mistress, Republic of Brickfields, Disagree.. dahsyat weh.. band2 yang feymes plak antaranye macam Bunkface, Meet Uncle Hussein, Yuna, The Times, Azlan and the typewriter(band Lan ex MUH).. lineup untuk indie yg hebat2 plak macam Robot Asmara, Bittersweet, Skudap Skudip.. woooooo.. memang best arrrr.. terbaeeekkkkk.. so skang xtau nk gi ngan saper.. adehhh..

http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/87/l_b7be6595109a47bd9a65fdc17c796a1d.jpghttp://star-ecentral.com/archives/2007/8/31/music/f_03shuvit.jpg
bangface dan aiskrim pop shuvit

http://photoselebriti.com/blog/wp-content/uploads/2009/08/azlan-and-the-type-writer-5.JPGhttp://blog.hypptunes.com.my/wp-content/uploads/2009/11/skudapskudip-resized.jpg
azlan dan juga mesin taip dan grup skudap skudip sudip

ROCK THE WORLD 9
60bands. 3 stages
26 DECEMBER 2009
BUKIT JALIL STADIUM, CAR PARK A
12pm till late
RM25 (exc. RM 2 handling fee)
tickets available at Rock Corner, Music Valley, Extreme Outlets
and at the entrance.
www.rocktheworld.com







p/s: nama konsert ni roct the world..
adakah ianya dipromosikan sehingga ke peringkat antarabangsa..
harapnya begitu laa..
kot2 la konsert ni jadi top macam woodstock ke kn..
mantapp bebbb...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments